Stars and Hearts

Pages

Monday 27 October 2014

♥Annyeonghaseyo Korea...Part 17 - Day 6 - Shopping at Nandaemun Market♥

Okay...bersambung dari entry yang lepas yer...dah tak sabar nak habiskan ni..hee...erm..dari Seoul World Cup Stadium..kami terus pecut ke Nandaemun Market...Masa yang ditunggu2 untuk sepanjang percutian kali ni..adalah shopping time!!!.Tak pernah dalam sejarah aku gi travel tapi tak pergi shopping tau..ni memang dalam sejarah..aku cuma dapat shopping untuk 3 JAM sajer wei....
 
Sempat ke? memang tak sempat..tapi tak ada pilihan sebabnya malam tu jugak kami kena gerak balik ke Incheon sebab esoknya flight kami pukul 9.30 pagi...hmmm.. tak apalah..nanti dapat shopping lama sangat, macam2 plak aku beli..haha...okay, enjoy jelah pic yang ada...
 
 ♥Dari Seoul World Cup Stadium kami terus ke Naendamun Station..exit 5/6...dari situ dah Nampak dah kemeriahan market ni..
 ♥Macam-macam ada jual..
 
 ♥Time kami sampai tu dah nak malam dah...
 
 ♥Okay..make it short..aku banyak beli souvenir dekat kedai ni..mamat ni pandai cakap Melayu..hehee...murah2 jugak barang dia compare ngan kedai lain..
 
 ♥Tak tahu nak cerita kedai dia kat mana..tapi atas kedai dia adalah bangunan ni..
 
 ♥Aku beli set sudu & chopstick..sudu ala2 Korea..yang panjang tu..hee...
 
 ♥Dan lagi...ngengada siap beli tag holder ni..ahaks..sebab pink okay..and ala2 leather gitu..
 
 ♥Kedai auntie ni pun murah2 jugak..selang berapa kedai jer ngan kedai mamat pandai cakap melayu tadi..
 
 ♥Banyak jugak jual makanan..tapi aku tak beli lah..hee...
 
 ♥Ikan pun ada wei...
 
 ♥Crowded jugaklah..sebab lorong dia tak besar sangat...
 
♥Sempat beli mask lagi..dari bahan organic...murah2..
 
Okay..kan betul kan aku cakap..sekejap sangat kan kami pergi shopping..sempat beli souvenir..and t-shirt I Love Korea beberapa helai jer...kat sana barang mahal2 lah..macam tak berbaloi jer..hee....kata2 orang kedekut..hahaha...okay, nantikan entry terakhir pasal korea ni yer..bye...


No comments:

Post a Comment