Stars and Hearts

Pages

Thursday 19 September 2013

♥Playtime at Kidzooona AEON AU2 Setiawangsa♥

Aduhai...lamanya tak update blog ni..bukan tak ada strory nak di update kan...tapi sebab terlalu banyak cerita tu yang tak update2 jugak..kononnya nak Q lah kan..hehhe...tapi satu pun tak jalan...hehehe....
 
Ok..entry kali ni aku nak story pasal Kidzoona di Aeon AU2 Setiawangsa...baru2 ni aku ke sana beli barang sikit sementara tunggu husband aku pergi servis kereta...tapi..beli barangnya kejap ajer...tapi sebab servis kereta tu bukan ambil masa 2-3 minit ok..tapi 2-3 jam..huwaaaa.....mati kutu aku kat situ dengan si Qeera ni...
 
Actually dah beberapa kali kami bawa Qeera ke sini..tapi sebab selalunya papa dia yang teman sementara aku pergi shopping...jadi tak adalah papa dia sibuk nak ambil pic keseluruhan tempat tu..dia ambil pic anak dia jer...
 
Mari sini aku cerita serba ringkas pasal Kidzooona ni ok...sebab tak banyak pun nak diceritakan..memang serba ringkas lah..tak silap aku, Kidzooona ni baru lagi beroperasi...dalam bulan January 2013...entrance fee untuk masuk ke sini ialah RM5 (weekdays) or RM10 (Weekend) and for unlimited time...aku pergi aritu weekdays...orang pun tak ramai...dekat 2 jam jugaklah si Qeera ni main sakan kat dalam tu...
 
Enjoy the pics....
 
♥Main entrance...nak masuk cni...weekdays RM5 and weekends RM10...unlimited ok...dia akan bagi wrist band...so kena pakai...mayb kalau dah kuar boleh masuk balik kot...kata unlimited kan...♥
 
♥Rak tempat letak kasut and barang2 peribadi...♥
 
 
♥IQ / kreativity area...♥
 
 ♥Yang ni pun ada...tapi tak perlu masuk coin...tekan button ajer dia gerak sendiri...♥
 
 ♥Terowong masa...hahaha....Qeera boleh pulak ajak mommy main sorok2 yer...♥
 
 ♥Kuda & buaya....♥
 
 ♥Yang ini pun ada...tapi Qeera tak nak main kalau mommy tak teman...erm..kang meletop pulak nanti kalau mommy masuk...♥
 
 ♥Kereta favourite Qeera ni...bukan main laju dia bawa...tapi guna kaki lah...hehehe...♥
 
 ♥Speed touch...siapa paling cepat touch bila button tu ada lampu...♥
 
 ♥Bubble roller...eh..ikut suka aku je bagi nama kan...ala..yang macam mainan untuk hamster tu...masuk dalam tu..then golek2..♥
 
 ♥Gelongsor pun ada...♥
 
 ♥Sempoa...♥
 
 ♥Yang ni menarik...ada Pet Shop...kiosk2 ni konon2 nya boleh bagi anak2 belajar lah...macam kat Kidzania tu..hee...♥
 
 ♥Supermarket...♥
 
 ♥Hospital...one of her favourite place..♥
 
 ♥Bank..♥
 
 ♥Beauty Salon...♥
 
 ♥Kitchen...one of her favourite kiosk...♥
 
 ♥Bulldozer pun ada...tengok Qeera siap angkat kon tu lagi...hahaha...♥
 
Overall aku rasa tempat ni berbaloi untuk dikunjungi...sementara ibu2 pergi shopping..ayah2 temankan anak2 yer...hehehe...♥♥♥

No comments:

Post a Comment